Midsommarhelgen

Jag har kommit hem från Malmö. Men jag har ändå inte lyckats få till något inlägg.
Det händer så mycket hela tiden. Så det finns ju massor att skriva om. Men dåligt med tid att skriva.
Jag sitter dessutom väldigt lite vid datorn.
Nu är iaf midsommarhelgen över. Och jag sov 12,5 timmar i natt. Tror jag hade lite sömn att ta igen :)
Har varit en bra helg iaf. På fredagen gjorde pappa midsommarkranasar till mig och Pelle.
Sen åker vi iväg och lirade lite fotboll i Borgen...kul kul. Sen lunch hos Pelles föräldrar, innan vi åkte  tillbaka till Elin och Micke där vi hade knytis och party.
På natten åket vi hem till Mamma där vi sov. Där blev det sedan Sill-lunch på lördagen, med mamma, Hans, Christian och Pelle. På kvällen var förfest hos mamma innan viskansparken. Julia kom och hade med sig ett helt gäng...jätte trevligt.
På söndagen blev det slappt  med lite kubbspel och fika, med mormor och morfar. Innan vi begav oss till stan, för grillmiddag hos pappa och Lisbeth. Så gott!
När jag kom hem tittade vi på tv ett tag innan jag stupade i säng. och sov som en stock.


Bilden tagen av Lisbeth

Kommentarer
Postat av: Moster

Fina kransar ni fick ....

eller allt pryner en skönhet :)

Ha' en fortsatt härlig sommar / Kram

2008-06-24 @ 12:26:31
Postat av: Carro

Låter som om din midsommar var toppen, härligt! Å tänka sig att vi stötte på varandra en snabbis, kul!

2008-06-25 @ 19:51:21
URL: http://www.lillacochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0