Påsk helgen!

Det har hänt en del! Så jag har inte haft tid att skriva.

Det har varit påsk, Pappa har fyllt år, jag har haft fest och jag har fyllt år.
Påsken var lugn och skön. Påskmiddag hos pappa på lördagen. Var lite konstigt, vi var så lite folk mot för vad vi brukar vara.

På söndagen hade jag födelsedagsfest... Vilket blev en stor besvikelse.
Pelle hade samtidigt en lite inflyttningsfest. Så vi bjöd lika många kompisar var.
Om man inte räknar med släkt och familj, så kom en av mina vänner. Av pelles kom 8 st.
Vissa kunde inte och hade talat om det i förväg. Men några hade sagt att dom skulle komma, men dök inte upp. Sånt blir man ju riktigt besviken på. Förstår inte varför man inte kan höra av sig. Så svårt är det inte att skicka iväg ett mess eller ringa. Vi hade ju begränsat antal inbjudningar för att det inte skulle bli så trångt. Hade jag vetat att så många inte skulle komma, så hade jag kunnat bjuda andra ist ju.
Jaja nu blev det så... Är ju ingen ide´ att gå omkring att vara sur för det nu!
Jag hade en riktigt trevlig kväll ändå. Tack till er som kom!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Det var ett mysigt kalas och jättegott med smörgåstårta o hembakt bröd, mmmmmmmmm! För att inte tala om födelsedagsbarnet!
Förlåt Lisa, jag kom på strax innan jag somnade att det var 24 år den 25:e... men då var det försent...
Trist att du skulle bli besviken...
Kramar

2008-03-27 @ 20:56:50
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0