Tiden

Oj nu var det läng sen jag skrev sist.

Jag satt och funderade på en sak. Hur får man tiden att räcka till.
Jag tycker jag egentligen har rätt mycke tid. Men jag får den inte att räcka till. på samma sätt som förut.
Jag tränar ju rätt mycket, och det vill jag oxå lägga tid på.
Sen är det ju jobb, pojkvän och vänner oxå.
Egentligen tycker jag inte att det är något problem. Problemet kommer först när mina impulsiva vänner föreslår något i sista sekunden. Eftersom det oftast redan finns något inbokat då.
Som jag levde tidigare fanns det massa tid för sånt. Jag var nästan alltid ledig på dagarna och tränade inte lika mycket och framförallt var jag singel.
Jag trivs väldigt bra som det är nu. Men har fått kritik för att jag inte har tid med vänner som förut
Vilket till viss del stämmer, men inte helt. Jag träffar ofta vänner. Men jag måste få en chans att planera in det oxå. Det är det här "sista minuten hitta på något" som är svårt.
Jag kanske har blivit tråkig... men jag mår iaf bra.

Kommentarer
Postat av: Terese

Det är ju huvudsaken att du mår bra ju ;-)

2008-03-19 @ 11:48:17
URL: http://familjenwengelin.blogg.se
Postat av: Lisbeth

Välkommen i klubben... ja, jag håller med Terese huvudsaken du trivs. Viktigast är kanske att man väljer själv.

2008-03-19 @ 14:51:06
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0