2 jobb

Idag blev det en lång dag.
Jag var på kliniken mellan 9 och 15, sen jobbade jag på bite line mellan 17 och 23.
Jag fick akupunktur med ström i underarmarna, innan jag gick hem från första jobbet.
Jag har blivit överansträng. Var betydligt obehagligar att ha nålarna där, än i ländryggen och sätet.
Men jag ska nog fortsätta med det tills jag får bort smärtan i armbågarna.
Dessvärre så gjorde jag nog inte saken bättre genom att bära massa tallrikar på jobb nr 2.
Har skrivit upp mig på 2 dagar till... får se hur mycket mer det blir.
Men det är ju kul oxå...

Nu måste jag sova!


                 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

ojojojojoj... det låter som om kroppen protesterar...

Fast jag förstår att du har kul, man ska ha roligt :D

Kramar

2008-05-31 @ 10:35:16
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0