Har man inget att skriva om...så skriver man om träning :)

Vet egentligen inte om jag har något speciellt att blogga om.
Har bara att jag har varit så dålig på det den sista tiden.
Känns som jag gått och blivit lite slapp.
Hade tänkt gå ut och springa i går morse. Men lyckades inte ta mig upp.
Idag kände jag inte för det. Har ju ändå träning ikväll.
Så imorgon, får jag vara hur trött jag vill då ska jag ut och springa.
Det är dessutom bara 8 dagar kvar till vårruset :S
Tränar typ bara 4 pass i veckan nu...och det känns alldeles för lite.
Borde iaf vara ute och gå om jag inte orkar nått annat.
Men den här veckan är det match både på torsdag och söndag, så det är ju dumt att träna för hårt.
Förstår inte varför jag har sån ångest över det här med träning.
Jag tränar ju mer än väldigt många... Men ändå känns det inte tillräckligt.
Kan bero på att jag är väldigt rastlös just nu och behöver göra av med energi.

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0