känner mig som en tant!

I övrigt har jag varit på halvtaskigt humör. Vet inte riktigt varför. Så nu kommer träningsnarkomanen att komma fram igen. Hon brukar göra det i dom här lägena. Träning är bästa medicinen mot dåligt humör :)
Funderar på att köra ett pass på ego ikväll! Får se hur det blir med den saken...
Är lite less på min kropp oxå. Jag har alltid ont nånstans. Jag är 24 år. Men ofta när jag kliver upp på morgonen, känner jag mig som minns 74 år.
Och det blir inte bättre av det jobba jag har. Att lyssna på alla dessa historien om hur ont alla har. Då börjar man ju fundera hur man själv kommer att bli, som har så här ont redan.
Nog gnällt nu....efter löprundan känns det ju faktiskt riktigt bra. Ska ta och stretcha nu!


image125


Kommentarer
Postat av: Terese

Det är ju jätte onödigt att ha så ont hela tiden

2008-05-14 @ 12:23:47
URL: http://familjenwengelin.blogg.se
Postat av: Lisbeth

Inte helt fel att vara tant heller :D

2008-05-19 @ 14:52:54
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är säkert inget fel på att vara tant...Men vara stel och ha ont som en "tant" i min ålder är fel!

2008-05-20 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0