Måndagsblogg igen

Det har varit några intensiva dagar nu.
I onsdags klev jag upp halv 8 och tog en promenad. Sen åt jag frukost på stan med Elin.
Efter det strosade vi runt ett tag, innan jag tog bilen och åkte till mamma.
Där bytte jag däck på bilen, tvättade den och städa den invändigt.
Sen gick jag ner till mormor och hjälpte henne att kratta.

På torsdag var vi (vi=jag, Hans, Christian och 2 till) ner till mormor och morfar igen och tog reda på allt och krattade lite till. Sen åkte jag till matfors för att spela match.
Efter matchen åt jag och Pelle middag hos hans föräldrar. Efter maten tog vi en promenad och hälsade på Magnus och Katja. Magnus är min kusin som flyttat från Uppsala till matfors.
Senare hälsade vi på Tomas en snabbis innan vi åkte tillbaka till stan.
När vi kom till stan hälsade vi på pappa och Lisbeth. En riktig heldag alltså.

På fredag jobbade jag på förmiddagen och en stund på eftermiddagen.
Där emellan var Pelles föräldrar här och fikade.
På kvällen bowlade och käkade  vi med Jens, Lisa, Tomas och Cissi

På lördag hade jag fotbollsträning på förmiddagen. När jag kom hem så åkte jag och Pelle ut till birsta. Jag fick 3 par skor av Pelle. Han är underbar min pojkvän :)
På kvällen åkte vi till matfors för grillfest hos Jens.
Vi sov i matfors. Så vi blev kvar där stora delar av söndagen också.

Nu är det måndag och jag är jätte förkyld. Jag ska gå och lägga mig ett tag!


Kommentarer
Postat av: Terese

Vad tråkigt att du är förkyld, hoppas att du är bättre till på lördag när ni ska gå på maskerad =)Vi hyrde kläder nu i lördags =)

2008-05-05 @ 18:26:19
URL: http://familjenwengelin.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag har inte fått något besked än, om hur det blir på lördag! :S

2008-05-06 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0