Sprungit

Nu har jag varit duktig. Det är första dagen sen jag blev förkyld som jag känner mig riktigt frisk (nästan)
Så nu på morgonen har jag varit ute och sprungit/joggat och promenerat. Blev väl ca 6 km, varav ca hälften blev löpning.... När jag kom hem gjorde jag situps. Så nu sitter jag här och eftersvettas! Men jag är nöjd med mig själv :)
Igår var jag sugen på att springa. Men tyckte det var onödigt eftersom jag inte är fullt frisk, och dessutom hade träning på kvällen. Så då blev det bara en promenad.

image123

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är =) Vad är ditt mål med träningen då? Att gå ner i vikt eller bli mer vältränad elelr kanske båda? =)

2008-05-14 @ 09:23:13
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Det är nog båda!

2008-05-21 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0