Hektiskt

Det har varit en minstsagt hektisk helg. Efter jobbet på fredagen åkte vi till Pelles föräldrar på middag. Och passade på att uppvakta Pelles mamma på morsdag. Sen åkte vi och umgicks lite med Christian innan vi åkte till Stöde och sov där.
På lördag förmiddag hade jag träning. Efter träningen skyndade jag mig till mormor och morfar. Där vi firade mamma och mormor på morsdag en dag i förväg. Sen fick vi skynda oss tillbaka till stan för jag skulle jobba.
Jag jobbade på bite line för första gången. Var as nervös...men det gick jätte bra. Så det har jag nog inte gjort för sista gången. Men samtidigt så kommer det inte bli allt för ofta heller. Jag tycker det är rätt skönt att slippa den branchen.
Fast nångång ibland är ju rätt kul :)
På söndagen var det match igen. Finns inte så mycket att säga om den. Vi förlorade, för att vi var dåliga inte för att dom var bra. Fick lite plåster på såret när jag kom hem, Pelle hade lagat super god middag.
Efter middagen stack Pelle ut på cykeltur nr 2 för dagen. Så då passade jag på att hälsa på Lisbeth.
När jag varit där en stund så kom Terese och Rasmus oxå.

Så helgen har varit hektisk men rolig!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Det var så mysigt när du kom, jag blev jätteglad - Tack!!!

Kram

2008-05-26 @ 14:52:29
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0