håller mig vaken

Nu är det färdig jobbat för den här helgen.
Har jobbat på bite line både fredag-, och lördagkväll.
Har varit körigt i börja på kvällarna...men sen har det varit rätt behagligt.
Idag skulle jag lära mig att stänga oxå.
Det är mycket att hålla reda på menm det löser sig nog :S

Nu sitter jag och håller mig vaken...för jag ska åka ner och hämta Pelle på stan senare.
Han är och lyssnar på The Kristet Utseende på aveny.
Tydligen kom spelningen igång väldigt sent.
Så jag får kämpa med ögonlocken ett tag till.

Imorgon har giffarna sista hemmamatchen för säsongen.
Så håll tummarna för vinst.

Oj vilket konstigt inlägg det blev...
Ska nog gå och fixa nått fika ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0