Natten

I natt vid fyra tiden vaknade jag och pelle av en kraftig smäll.
Yrvakna som vi var fattade vi inte var ljudet kom ifrån.
Så vi försöket somna om. Då kom en till smäll.
Jag tittade ut genom fönstret och såg polisbilar.
Så först trodde jag det var skottlossning.
Men sen såg Pelle en brandbil och att det brann framför Scandia huset.

Det visade sig sen att det var en traktor som var ute och sandat som fattat eld.
Och smällarna var däcken som expladerade.
Explotionerna var så kraftiga att flera fönster på Scandia sprack. 

Nyfiken som man är så hade man ju svårt att somna om :P

http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=781084

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj, det var en häftig brand...

2008-11-27 @ 18:35:54
Postat av: Mamma Mu

Dramatiskt värre när man ska sova sin skönhetssömn!!!

//Carin

2008-11-27 @ 20:31:28
Postat av: Lisbeth

Jag har utmanat dig - läs min blogg!

2008-11-30 @ 18:55:19
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0