svårt att sova

Jag har fått svårt att sova på kvällarn.
Och då ska tilläggas att förutom igår, så har jag slutat sova när jag kommer hem från jobbet.
Det händer så mycket just nu, så jag har så mycket att tänka på.
Visst är det typiskt att man ska göra det precis när man ska sova!?
Jag tror jag ska börja grubbla på dagarna ist...
på så sätt kommer jag ju vara helt utmattad på kvällarna :)
Dessutom kommer jag alltid på massa saker jag vill diskutera med Pelle när jag ska sova.
Men han somnar ju alltid jätte fort :S



Jag har iaf en skön säng att ligga vaken i :D

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

visst är det orättvist, att den andre somnar så snabbt o där ligger en annan o bara funderar...!?!

När det händer mycket, så tänker man mycket - acceptera utan att haka fast i tankarna med fiskekrokar...

2008-11-20 @ 10:36:29
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0