en händelserik helg

Så var även denna helgen över.
Det blev en bra helg.
På fredagskväll var vi på middag hos min kusin Magnus m fam.
Det var jag, Pelle, pappa, Lisbeth, faster Birgitta, Bosse, Farbror Göran, Ulla, Magnus, Katja, Nelia och Mirja.
Det var jätte trevligt...vi lekte en jätte rolig lära känna varandra lek.
Det visar sig att jag känner pappa bäst och sen Pelle....konstigt va!? :)

På lördagen var det lagfest. Vi gav oss iväg på morgonen till ö-vik och paradisbadet.
Tänk att man blir barn på nytt varje gång man kommer dit,
Roligast hade vi i forsen. Blev en och annan "brottningsmatch" för att komma förbi en framför.
En och annan stackars barnfamilj blev oxå påkörda av oss.

Kvällen blev oxå rätt lyckad...efter att jag varit hem 2 ggr för att hämta saker.
Maten var god. Filmerna som visades upp var riktigt bra,  Det blev många skratt där.
Men mina lagkompisar var inte lika duktiga att gissa rätt på min tävling. Lagen som vann hade 1 rätt.

Söndagen var inte lika kul... För då skulle jag städa lokalen.

Som tur var fick jag hjälp av Sofie och Felicia.


Resten av söndagen hade jag och Pelle en slappdag.
Vi åt pizza som blivit över och tittade på film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0