Det har varit en riktigt bra helg!

På fredag gick jag och Pelle på stan och shoppade efter att vi slutat jobba.
På kvällen åkte vi hem till Pappa och Lisbeth och spelade canasta.
Där jag och pappa fick revange mot Pelle och Lisbeth.

På lördagen hade jag match. Sista matchen för i år. Vi vann :)
Var riktigt roligt att spela igen. Så jag är glad att jag stannade hemma för att spela.
På kvällen åt jag och Pelle en mysig middag tillsammans.
Sen öppnade vi champagnen som har blivit liggande, och till det åt vi ost och kex.

På söndagen åkte vi till Matfors.
Pelles föräldrar är i Stockholm, så Pelle måste packa glasbestälningarna själv.
(www.sejdelshoppen.se)
Vi tog vi en en promenad till min kusin Magnus och hans familj. Mycket trevligt.
Innan vi åkte hem åt vi en pizza i matfors centrum :)

En händelserik helg...men ändå lugn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0