fotboll vs löpning

Igår tränade jag fast jag fortfarande är förkyld.
Och det var såååååå roligt.
Det gick bra igen.

Pelle var under tiden ute och testade att springa.
Han har ju varit förkyld längre än vad jag har varit.
Och för honom gick det inte lika bra.
Så han bestämde att han inte ska springa lidingöloppet till helgen.
Så jag fick bestämma hur jag ville göra.
Antingen åker vi till stockholm och jag springer, eller så åker vi till stockholm ändå,
eller så stannar vi hemma och jag kan spela match.
Jag bestämde mig för det sista altenativet.

Det har nämligen gått riktigt dåligt för mig dom senaste matcherna,
och jag känner att jag vill gärna sluta säsongen/ (fotbollskarriären?) på ett bättre sätt.
Så nu längtar jag riktigt till sista matchen på lördag

Kommentarer
Postat av: Terese

ska du sluta spela fotboll??

2008-09-25 @ 12:41:09
URL: http://familjenwengelin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det har jag inte bestämt än!

2008-09-26 @ 08:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0