Nu är det över :(

Det är över nu. I ca ett år har vi följts åt (även om det blev ett uppehåll på ett par månader).
Det är en fruktansvärd tomhetskänsla jag upplever just nu.
Det är rätt troligt att våra vägar kommer att korsas igen. Och förmodligen kommer jag att bli lika fängslad då som jag har varit nu. För det har varit en fantastisk period.
Jag har alltså läst ut dom 47 böckerna om Isfolket.
Även om vissa böcker har varit lite sega...så är det en helt underbar serie.
Men jag varnar er var beredd på att ägna många sena kvällar/nätter och varje liten ledig stund åt böckerna om ni börja läsa dom.
Men det är värt det...varenda timme och vartenda klagomål på hur asocial man är :)
Så jag säger bara: har ni inte läst dom...så gör det!




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag trivs bra med att sitta bredvid dig och lyssna till din berättelse om dem :)

2008-09-16 @ 23:21:18
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0