Nya glasögon

Idag har det varit en bra dag!
Jag tog en liten sovmorgon. Sen satt jag vid datorn och förberedde fotbollsavslutningen.
Tiden rann iväg för mig, så jag kastade mig i bilen och åkte till birsta för att handla mat.
Jag hann med coop, Ö&B och citygross innan jag fick skynda mig hem.
Väl hemma packade jag upp varorna, för att sedan skynda ner på stan.
På stan hämtade jag mina nya glasögon.
Nu ser jag igen!!! :)
Sen blev det en fika med Malin. Jätte mysigt, det var så länge sen vi träffades (när vi inte jobbar).
När jag kom hem stod Pelle och lagade middag. Så jag förberedde en äppelpaj!
Nu ikväll har vi bara myst och njutit av att ha en kväll hemma tillsammans. Det händer inte så ofta.


mina nya glasögon...

Kommentarer
Postat av: anders

va olik du blev

2008-09-02 @ 21:04:36
Postat av: Terese

jätte fina

2008-09-03 @ 09:10:58
URL: http://familjenwengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0