träning och sånt

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen.
Eller träna gör jag ju hela tiden, men nu har jag börjat träna mer än fotboll.
Igår gick jag runt sidsjön med Lisa och Emelie på dagen.
Och på kvällen var jag på ego och körde ett spinningpass och ett corepass.
Ska försöka köra 5 träningspass i veckan.
Ikväll är det fotbollsträning igen. Börjar bli lite less. Men det brukar jag bli på hösten.
Jag tycker det är roligt att träna. Men jag tycker inte att det är lika roligt att spela matcher.
Men jag har bara 2 matcher kvar nu...får se till att göra det bästa av det.
Lidingöloppet börjar närma sig oxå :S Borde träna mer löpning. Men det är ju så tråkigt.
Ska nog klara av att ta mig runt ändå....man kan ju alltid gå :P

Jag mår i alla fall väldigt bra nu! (förutom att kroppen värker lite här och där)
Det gör jag alltid när jag tränar massor :D

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

ojojoj, vad du jobbar på! Du får klappa din kropp ibland o känna tacksamhet att den gör som du vill :D

2008-09-13 @ 10:15:43
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0