Vart tar tiden vägen?

Nu var det länge sen jag skrev igen.
Jag har inte haft någon riktig motivation att skriva.
Egentligen har jag haft rätt mycket at skriva om, men det har inte blivit av.

Vet inte var dagarna tar vägen.
Jag jobbar ju inte överdrivet mycket. Men ändå har jag fullt upp på dagarna.
Men jag tror oxå att det är så att när man har mycket tid på sig, så tar man det för lugnt.
Jag kan tex sitta hemma hos pappa i flera timmar. Fast jag egentligen borde göra något annat.
Och vips så har dagen blivit kväll.

Många tror nog att jag sover länge när jag är ledig.
Men det gör jag inte.
Jag kliver upp kl 8 dom flesta dagar, och absolut senast kl 9.

Kort och gott...igår kom jag fram till att jag förstår hur pensionärer har det.
Man hinner inte med sig trots att man har massa tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0