hurtig

Igår och idag har jag varit riktigt hurtig.
Igår tog jag och malin en liten promenad,
sen cyklade vi till gymet, och gymmade lite :P

På kvällen skullle jag och Pelle gå ner på stan och fika.
Men det var inget som var öppet. Så det blev en lite promenad bara.
Ist blev det film och popcorn hemma.
Efter filmen fick vi för oss att vi skulle ta en promenad till.

Imorse tog vi oxå en promenad...men den här gången var vi ute ännu längre
När vi kom hem fixade vi lunch.
Sen cyklade jag till malin i haga.
Därifrån gick vi upp på norraberget, och ner igen.
Nu har jag precis kommit hem igen med min cykel.
Så nu är min nya cykel invigd.
Om jag inte her skrivit det förut, så fick jag en cykel i födelsedags present av min älskling.



Nu ska jag bara svettas klart....och  in i duschen.
Sen ska jag knata iväg till Norrporten arena....ikväll har giffarna premiär :D

Men visst har jag varit hurtig :P

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ja, du var riktigt hurtig!

2009-04-15 @ 18:54:35
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/
Postat av: Jensa

Per, han är en riktig ÄLSKLING han! :-) Grattis återigen i efterskott! :-P

2009-04-25 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0