massa flum...

oj vad länge sen jag bloggade. Det känns som det bara var härom dagen.

Jag har hunnit med lite sen dess.
I lördags hade jag fotbollsträning och sen tog vi det bara lugnt hemma.
Söndaen blev oxå lugn.
I måndags var det dax för omgång 2 i inomhusligan.
Sund stod för motståndet och dom vann med 9-4.
Trots resultatet tycker jag vi gjorde en bra match.
På tisdagen var jag och Mailn på spinning, och på kvällen hade jag fotbollsträning.
Igår var vi på body pump. och ikväll är det spining med fotbollslaget.
Imorgon jobbar jag först på kliniken och sen på bite line. Så det blir jobb från 8-23.
Men jag har någon timme därimellan, så jag hinner hem en stund.

Som ni ser har jag tränat en del.
Men nu blir det ingen träning fre och lör.
För på söndag ska vi spela cup igen.
Och jag tycker det räcker med 4 träningspass, en match och en cup på 7 dagar.
Men jag ska försöka fortsätta att få in 6 pass i veckan.
Om inte kroppen säger ifrån.

Igår var jag och Pelle till pappa och skottade snö.
Han är i Tallin på spa-resa.
Så någon måste ju ta hand om all den frusna nederbörden som kommer.
Jag var där och skottade lite i tisdags oxå.
Skulle egntligen vattna blommer men dom var fortfarande blöta.

Jag lyckades med en annan grej igår oxå.
Jag tappade mobilen i toan :S
Så nu har jag en lånemobil.
Som tur är så är den försäkrad, så jag ska få en ny.
Men först måste dom konstatera  att den verkligen är fuktskadad.
Kan ju inte bli så svårt, tycker man.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Lisa och Pelle

Det finns ju en snöslunga som ni kan använda, bara att sla pa (finns inget a med ring här haha) bensinkragen och choken och sedan dra i snöret sa startar den..

Vi kommer hem söndag kväll............

Kramar Anders

2009-01-22 @ 11:57:52
Postat av: Lisbeth

...vi blir hämtade av Mattias pa busstation.

Kram

2009-01-22 @ 11:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0