några rader

Idag har jag varti på jobbet och målat hela dagen. Vi håller på att renovera och bygger till ett nytt rum.
Det blir så fint. Vi började måla redan i fredags. Då tejpade jag alla lister och uttag och  sånt.
Men idag gjorde vi klart målningen. Imorgon ska dom dit och lägga nya golv.
På måndag ska det vara klart, så vi kan börja jobba igen.
Men om dom hinner klart med det nya rummer återstår att se.

Så nu är jag faktiskt lite trött.
Imorgon ska jag åka till mormor.
En tradition på trettondagen. Sen ska jag träna.

Nu drar fotbollen igång på allvar.
4 träningar i veckan :S

Pelle är ute och springer nu. Så jag ska gå och fixa lite fika tills han kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0