SMÄRTA

Den här veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
På tisdagen när jag hade opererat tanden, så orkade jag ingenting.
Jag sov 3 gånger den dagen och ändå däckade jag på kvällen.
Så den dagen blev bara 2 lådor packade.
Men jag tänkte: nya tag på onsdag.
Och med värktabletters hjälp lyckades jag packa i några timmar.
Men sen var det som om all energi försvann ur kroppen.
Jag orkade inte göra någonting.

Jag hade fått för mig att smärtan i munnen skulle vara bättre igår. 
Men när jag vaknade på morgonen, ville jag bara gråta.
Värken hade flyttat sig. Såret gjorde inte ont, men käken på vä sida värkte.
Jag som normalt är emot dom flesta mediciner, käkar värktabletter som godis just nu.
Men igår kväll var både jag och Pelle hemma. Så vi fick väldigt mycket gjort.
Även om vi inte är klara än.

Idag verkar det som jag har blivit immun mot ipren.
Jag vaknade kl 3 i natt och hade värre värk än någonsin.
Tog en tablett och lyckades somna om efter ett tag.
Klev upp och tog en till när Pelle gick till jobbet.
Men det värker fortfarande lika mycket.
Jag håller på att bli tokig.

Min teori är iaf att jag biter ihop käkarna när jag sover.

Nu ska jag övervinna smärtan, och packa lite innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0