Det blev en intensiv helg

Det blev verkligen en intensiv helg.
På lördagen började jag jobba kl 10.
Vi skulle fixa till efter renoveringen för att kunna öppna idag mån.
Så vi städade och bar möbler till halv 4.
Då slängde vi oss i bilen och åkte till timrå, för att titta på hockey.
Sen åkte vi tillbaka till jobbet och gjorde klart.
När vi var klara gick vi ut och käkade.
Så jag var hemma igen vid 23 tiden.
Med andra ord en lång dag.

Igår var det dax för metso cup.
Vilken dag det blev.
Första matchen spelade vi oavgjort.
I två av matcherna stod det 2-2 med mindre än 3 min kvar att spela.
och i båda matcherna gjorde jag dom avgörande målen :)
Så vi vann resten av matcherna och hela cupen.
Så nu ska vi spela inomhusligen.
Den startar på tors.

Kommentarer
Postat av: Moster

Kul för er(Stöde)

och jätte duktigt av dig, att göra mål : )

Grattis !

2009-01-12 @ 10:47:54
Postat av: Emma

Du var vår räddande ängel :D

2009-01-13 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0