Gatufestveckan

Nu är gatufestveckan över, och jag har inte varit ner en enda dag.

På onsdagen orkade vi inte gå ner.

På torsdagen spelade jag match. Sen kom mamma in till stan.
Vi åt sushi sen gick vi ner och stod utanför och lyssnade på Jerry Williams.
Sen somnade jag ovaggad.

Fredagen började med jobb, sen hem och ta det lungt (trodde jag)
För precis när jag skulle sätta mig och äta ringde Bite Line.
Så det var bara att slänga i sig maten och gå ner och jobba.

På lördagen blev det en lååång sovmorgon.
Sen städade jag hela lägenheten innan det var dax för jobb igen.

På söndagen gick jag, Pelle och Christian en sväng på stan.
Men jag hann knappt komma ner, innan BL ringde och frågade om jag kunde börja jobba tidigare.
Så jag började jobba 3 timmar tidigare än jag egentligen skulle.

Nu sitter jag på jobbet igen. Jag är riktigt trött efter helgen.
Men imorgon åker jag och Pelle på en minisemester.
Och då ska vi förhoppningsvis inte göra många knop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0