toppenhelg

Helgen har varit toppen.

På fredagen var Christian här och Lillemor och Jens tittade in en sväng var.
Det blev en mysig kväll med lite spel och massa prat.

På lördagen tog jag och Pelle efter en sovmorgon en lite shoppingtur. (jag hade shoppat tors och fre oxå)
Sen åkte vi till pappa. Där njöt vi av värmen i väntan på grillningen :)
senare på kvällen gjorde vi upp eld i pappas egenhändigt byggda eldstad.
Väldigt mysigt, även om jag vid det laget började bli lite rastlös.

På igår åkte jag till mamma på förmiddagen.
Där umgicks jag med mamma, mormor, Hans och kådac hela dagen.
och på kvällen kom moster Helene och hennes man.

Så man kan säga att helgen har gått i familjenstecken :D

Nu hoppas jag att resten av sommaren blir lika varm och fin som den här helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0