födelsedagen

Igår var det min födelsedag! :)
Så nu är man halvvägs till 50...

Jag hade gäster från 10:30 till 21:30.
Först kom pappa och Lisbeth, strax efter kom Pelles föräldrar.
Näst på tur var mamma, mormor och morfar.
Mormor stannade kvar medans morfar och mamma åkte och handlade.
Undertiden hon var där kom Lisa och Elin.
Pelle kom hem på eftermiddagen.
och då komme även Christian.
På kvällen kom Jens, Elin och Hans.

Det var med andra ord en hektiskt men mycket trevlig dag.
Det var tur att jag hade gjort mycke smörgåstårta.





Tack så mycket alla som kom och gjorde min födelsedag så lyckad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var sååå goda dina smörgårtårtor!

/Mamma

2009-03-26 @ 10:58:18
Postat av: Carin

Ser smaskigt ut...och vi får väl stå ut med att inte få se ordentligt hur det ser ut...kanhända blir det tillfälle i sommar.

Glad och god fortsättning på resten av färden mot det halva seklet.



Kram från oss i Göteborg genom Carin med kramar

2009-03-26 @ 20:26:02
Postat av: Carro

Jag tackar iaf väldans mycket för kalaset i lördags, mycket trevligt! Smörgåstårta eller ej ;)

2009-03-30 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0