lägenhet

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen.
Men det har inte hänt så mycket ovanligt heller.
Jag jobbade förra veckan på kliniken och hela helgen på BL.
Vi hade iofs seriepremiär i torsdags.
Men det är ingen match som kommer gå till historien :(

Det roliga jag har att berätta, är att det kommer en tjej och titta på min lägenhet idag.
Måste erkänna att det känns lite tungt att sälja den.
Det är min första lägenhet, och jag har verkligen trivts där.
Men man kan inte hålla fast allt man gillar.
och idet här fallet så väger det ju betydligt tyngre att få bo ihop med Pelle, i våran fina lägenhet. 

Här kommer lite bilder på lägenheten som jag tog förra veckan:

    

Kommentarer
Postat av: Helene

Den ser ju jättefin ut din lägenhet, den kan du inte ha några problem att sälja.

Lycka till/ Kram Helene

2009-05-13 @ 11:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0