Helgen

Jag har haft en riktigt toppen helg.
Jag åkte hem till mamma i lördags. Det började iofs inte så bra...jag skulle köra spelarbussen till stöde, men bagageluckan hade gått i baklås och där inne låg nycklarnan... Så jag fick knata iväg och vänta på bussen, i 1 h och 15 min. Men när jag kom hem så pratade jag med lilla C, och vi bestämde att vi skulle åka till Fränsta på kvällen. Så framåt kvällskvisten kom hon och vi lagade en god middag, drack lite vin och pratade... sen fortsatte vin drickandet och pratandet i flera timmar. Vi hade SÅÅÅÅ mycket att prata om.
Väl i Fränsta blev nog både jag och Carro lite förvånad, för i hade riktigt kul. (Inte för att vi hade trott att vi skulle ha tråkigt, men trodde inte att vi skulle ha så kul).
På söndagen klippte jag gräs, åt lunch med mamma och co, och hälsade på mormor. På kvällen gjorde jag min första träning med Stöde, efter malmö äventyret. Gick över förväntan och jag hade ingen träningsvärk dagen efter :D
Jag stannade hos mamma även på måndagen. Då jag först tog en ordentlig sovmorgon, åt frukost (lunch), pysslade runt lite och tog en sväng och badade. Sen åkte jag och bror till staden, eftersom jag skulle jobba.
Idag klev jag upp slängde i mig lite lätt fika, sen åkte jag till M. Jag och M gick upp till sidsjön och jag sprang runt och sen gick jag med henne. Riktigt skönt att känna att man äntligen börjar komma igån igen...
Nu ikväll har jag jobbat, men slutade tidigare så jag hälsade på pappa och L ett tag.
Sen skjutsade pappa hem mig, och hjälpte mig att fixa sängen.... och nu sitter jag här...

Skönt att höra att jag inte bara gnäller va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback