orolig natt...

Jag gick hem från jobbet i natt...och när jag kom hem var jag inte speciellt trött. Så jag slog på en film. Men ju mer jag såg av filmen dessto tröttare blev jag. Så när filmen nästan var slut hade jag flyttat datorn till sängen, och halv sov. klockan var då 02:28, och mobilen ringde för första gången. Jag svarade och det blev ett rätt kort samtal... Jag stände av datorn och somnade...03:48 ringde mobilen igen, men en helt annan person. Jag fattade först inte att det ringde, sen orkade jag inte svara. Vaknade en stund senare av att lampan lyste mig rätt i ögonen...jag måste ha slagit på den när det ringde.
Sen vaknade jag runt 7 tiden nån gång och trodde att jag hade försovit mig, tills jag kom på att jag ställt kl på 11.
07:50 kom första messet, jag var alldeles för trött för att orka svara på det (jag har svarat nu). Jag somnar om och 08:49 ringer mobilen igen. När jag svarade var det ingen där, ovh jag brydde mig inte om att ringa upp. Strax därefter kom ett mess... som jag svarade på, och några mess skickades fram och tillbaka...
Så har min natt och morgon varit....

Nu ska jag snart göra mig klar och ta en buss till mamma....ikväll är det träning och sen ska jag köra min bil till stan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback