Gråter

Kan man känna så här många känslor på en och samma gång!? Glad, ledsen, lättad, stressad, avslappnad, trött, pigg, tom, pirrig, nervös....
Om jag ens fick med allt där.... Jag har så olika känslor inom mig, så jag vet inte var jag ska göra av dom.
Idag har jag packat massa, men jag blev tvungen att sluta efter ett tag. Jag kunde inte sluta gråta, och samtidigt vill jag verkligen flytta hem. Om nån vill byta hjärna med mig ett tag så säg till.
Imorgon är sista skoldagen och onsdag är det examen. Kan ni fatta det.... det kan inte jag iaf.
Torsdagen blir sista kvällen med laget och det fruktar jag för ännu mer. Gråter ju bara jag tänker tanken!

Just nu är det dom här kompisarna som jag har här som är verkliga. Kan inte påstå att mina övriga vänner är överdrivet duktiga på att höra av sig.... jag har väl en del i det jag oxå.
Det skrämmer mig lite.... jag vet vad jag åker ifrån, men jag vet inte riktigt vad jag kommer hem till. 

Jag kan nog säga att jag är en aning förvirrad just nu.... det händer så mycket.. och det gäller inte bara det jag nämnt ovan, utan andra saker oxå ;-)

Tack F för att du lyssnar på mig, och får mig att tänka på annat ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback