lite uppdateringar

Förlåt att jag hållit er på sträckbänken.... Jag är fortfarande singel :D Visade sig att mina lag kompisar är riktigt dåliga på att ragga, jag gör det betydligt bättre själv hahaha....
Nu var det länge sen jag skrev:
Jag har precis kommit tillbaka till malmö, efter en praktik vecka uppe i Sundsvall. En fullspäckad vecka... jag hann med att fira morsdag, umgås med vänner och familj och släkt, jobba lite och mycket mer...
Här nere leder vi fortfarande serien, och det börjas prata om en sattsning för att gå upp en div. Känns faktiskt riktigt tråkigt att inte få vara med om det :s
Men jag saknar ju mitt lag där uppe....problemet är bara det att jag ska jobba kvällar i sommar oxå. Så det blir nog inte så mycket mer fotboll för mig i sommar :(
Läget i skolan ser ut såhär: Alla tentor är fixade :D  Det är bara det sista stora arbetet som inte är färdigt. Men det ska vi försöka fixa så mycket som möjligt i eftermiddag. För första gången på evigheter, känner jag mig inte stressad. Så nu tänker jag äta lite och lägga mig i solen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback