sjung om studentens lyckliga dag...

Nu är det studenter överallt, och då menar jag överallt. Det fullkomligt kryllar av dom.... Och det tråkiga är att studenterna här går inte runt och skriker och sjunger, nä här går man runt och blåser i visselpipor. Lovar att man kan bli tokig för mindre. Nog om alla jobbiga studenter nu!!!

Nu har jag avklarat en skolvecka till, så nu är det bara 7 skoldagar kvar :P
det känns jätte konstigt.... men det ska bli såååå skönt :D

Jag har nyss kommit in från solen... Man börjar ju faktiskt få lite färg. Upptäckte dock att det är dax att vända lite på sig och sola ryggen oxå.

Ikväll tänker jag bara slappa och ta det lugnt.... Imorgon är det en lättare träning och på söndag är det match igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback