bra dag

Jag gjorde det! Jag klarade tentan galant (lärarens ord) :D
Jag bestämde mig när jag gick in att nu ska jag visa vad jag går för. Jag ska visa hur självsäker jag är, (även om det inte kändes så). Velar man visar man ju att man inte kan det ordentligt. Så jag låtsades att jag var stensäker hela tiden :P Jag tog till och med en muskel som vi inte skulle ha. Han sa att han glömt att gå igenom den. Men jag sa att vi hade gått igenom den, fast inte pluggat den till tentan. Men om han ville kunde jag försöka ta den ändå.... bara för att glänsa lite..... och jag gissade rätt! Man ska ha tur ibland.... plus poäng till mig hahaha
Nu är A och tränar. Men när hon har tränat klart, så ska vi sätta oss och börja skriva vårat arbete. Vi ska sitta hela kvällen hade vi tänkt.
Jag fick tillbaka 2 tentor idag oxå... jag hade klarat båda.
Sen satt jag med rektorn och diskuterade min praktikplats, och jag fick precis vad jag ville där också. Hon sa att hon skulle göra ett undantag för mig. Om det verkligen vad det jag ville göra.
Så om igår var en skit dag....Så är idag en toppen dag :D Med ett litet undantag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback