dålig dag

Idag blev ingen bra dag:
Började dåligt redan imorse: Jag fick ett mess av A ,där det stod att hon var sjuk och inte kunde plugga idag. Kan lungt säga att jag fick lite panik då. Tentan är nämligen imorgon, och vi hade inte gått igenom allt. Och jag pluggar inte så bra själv. Jag har så svårt att koncentrera mig. Men det var väl bara att sätta i gång. Jag pluggade till och från i 4 timmar. Gick bättre än jag hade väntat mig. Men inte alls så bra som när jag och A pluggar tillsammans. Jag och A har förhört varandra på telefon ikväll, och det känns hyffsat inför imorgon.
Jag  har varit iväg och spela match också. Det var länge sen jag fick så mycket stryk i en och samma match. Jag har blåmärken överallt. Jag fick gå av planen för att kräkas oxå. Men sen sa jag att jag inte hade gjort det. För annars hade jag inte fått spela mer. Jag fick inte spela så mycket mera ändå, men lite iaf. Fast jag mår inte så mycket bättre nu.
När jag sen kom hem fick jag reda på en sak, som blev pricken över i:et. Vad det var är onödigt att skriva, men jag blev ledsen.


Vill tacka er som visar att ni bryr er.... jag har fått massa gulliga mess och medelanden ikväll. Mest från mina killkompisar faktiskt och från M såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback