dålig sömn

Jag somnade inte igår... låg vaken till nångång runt halv 4. Var så övertrött så jag blev pigg. Och sen började jag fundera på olika saker, då är det kört! Sov dessto längre idag istället. Men jag blir tokig... dom håller på att renovera lägenheten under oss. Det är tredje veckan nu som dom börjar borra och hammra vid 7 på morgonen. Men på eftermiddagarn när man ändå är vaken, då är det tyst och lugnt.

Ikväll är det match mot Trelleborg med A-laget.

Imorgon släpper Takida sitt nya album :D Så imorgon kommer den i min brevlåda... längtar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kanske är några finfina hantverkare som håller på i våningen under? Gå och bjussa på lite bullar och saft! :) Kan tipsa om Bob's Päron/melon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback