nattuggla

Idag har jag varit trött kan jag lova... Det var någon som inte tyckte att jag skulle sova igår natt, och bombarderade mig med mess till halv 4 imorse. Nu vet jag att alla tänker :slå av ljudet eller stäng av mobilen... men ni som känner mig vet att jag är alldeles för nyfiken för det :P Osså säger alla: men du kan ju läsa det när du vaknar... men HALLÅ, då får jag ju bara ett lr två mess.... nu fick jag ju 30-35 st! Fast jag kan ju medge att framåt 3 började jag få nog. Då slutade jag svara, men jag läste dom självklart.

Skolan har varit väldigt intressant idag, vi gick igenom tejpning. Mycket kände jag ju igen, men det var ju bra att få bekräftat att man gör rätt.
Ikväll har jag varit och tränat....det var den tråkigast träning vi haft sen jag flyttade ner hit. Är lite less nu, för det känns som jag lika gärna hade kunnat vara hemma och pluggat.
Men men nu svider ögonen.... dax att sova!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback