Skåning lr inte

I helgen ska det avgöras.... om jag ska förbli skåning lr inte, Iaf om man får tro mitt fotbollslag. Vi ska på dansgala ikväll och imorgon kväll. Och mitt lag har ett enda mål med helgen....det är att hitta en grabb åt mig, så att jag inte ska vilja åka härifrån :)
Det har redan gjort lite efterforskningar...igår fick jag kort på alla i herrlaget som är singlar ;)
Till lördag säger dom att dom fixat en tröja med texten: SINGEL & MASSAGETERAPEUT
Jag ser framemot helgen med skräckblandadförtjusning..... om dom ska göra allt dom sagt, då vill inte jag vara med :S Men jag kommer ju iaf att träffa MASSA nya människor....
igår hade vi en heldag med laget... Det pratdes inte om så mycket annat än vilka killar som skulle passa, och vad dom ska hitta på. Jag har inget att säga till om.... Om dom bara gör hälften av allt dom sagt att dom ska göra, så är det mer än nog...

Så håll andan släkt och vänner i helgen avgörs alltså saken! :S

Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag hoppas inte att du hittar någon kille, för jag vill ju att du ska komma hit!!

Postat av: Julia

Haha, lycka till! LÅter hur kul som helst juh! :D Klackarna i taket!

2007-05-23 @ 12:18:53
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback