Skrivit

Idag har jag skrivit och skrivit och skrivit och skrivit.... så jag tänket jag lika gärna kan fortsätta här.
Jag började skriva vid halv 12 och har nyss slutat (kl är nu 23:47). De pausar jag har gjort, är att: ta mig hem från biblioteket, ätit (samtidigt som jag åkte hem), pratat lite i telefon och lite på msn. Jag var på toa nyss, och konstaterade att mina ögon är röda, jag kan lova att dom svider. Jag som skulle spela badminton med några lagkompisar ikväll...suck! Inget roligt får man ha...blä!!!!
Nu är jag iaf sjukt trött, kan jag lova..... vill inte höra talas om en idrottsskada eller tejpning på flera dagar!
Det är nämligen det jag skriver om: knäskador inom idrotten. Egentligen skulle jag behöva skriva på mitt arbete om stress nu, men det kan jag glömma! Sängen kallar.... zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback